«Б» корпусы бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға  жалпы конкурс туралы хабарландыру

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік  лауазымдарына орналасуға ЖАЛПЫ КОНКУРС жариялайды:

 

Бөкей ордасы ауданының тұрғын үй коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдер жолдары бөлімінің бас маманы, E-R-4  санаты (индексі №10-02-01), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 73288 теңгеден 99106 теңгеге дейін.

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім.

 

Мамандығы бойынша: құқық, заңгер, халықаралық құқық, құқық қоғау. Әлеуметтік ғылымдар және бизнес: экономика, есеп және аудит, қаржы. Техникалық ғылымдар және технологиялар: құрылыс, мұнай-газ ісі, машина жасау, жылу  энергетикасы, электр энергетикасы, технологиялық машиналар және жабдықтар (салалар бойынша); қызмет: көлікті пайдалану, қозғалысы және тасымалын ұйымдастыру; ауыл  шаруашылығы: ауыл шаруашылығын қуатпен (энергиямен) қамтамасыз ету; аграрлық техника  және технологиялар, ауыл шаруашылығын механикаландыру.

 

Функционалдық міндеттері:  Бөлімді материалдық-техникалық қамту, мемлекеттік сатып алу жоспарларын жасау,  бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру, өз қызметін қаржы, бюджет, салық Заңнамаларына сай ұйымдастыру. Ауданның тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық жолаушы, көлігі және автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік саясаты жүзеге асырады, ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының стратегиялық және индикативтік жоспарын, экономикалық бағдарламаларды жасауға қатысады, тұрғын үй, коммуналдық қызметтер туралы, сонымен қатар жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары саласындағы заңнамалар нормаларын сақтауды бақылауды қамтамасыз етеді, мердігерлердің келісім-шарттар ережелерін сақталуын бақылау, тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық жолаушы, көлігі және автомобиль жолдары қызметі саласындағы заңнамаларға қайшы келтірмей жұмыс жасауын, бөлімдегі жеке және заңды тұлғаларға ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді белгіленген стандарттар мен регламенттерге сәйкес ұсыну, мемлекеттік органдар жөнінде ережелерде көрсетілген өзге де қызметтерді атқарады. Кадрлық іс жүргізуді атқарады.

 

E-R-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

 

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан, жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар (Болашақ бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

 

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

 

1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

 

2) 3х4 үлгідегі суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

 

3) бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

 

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi; 
Егер де азамат еңбек етпеген болса және конкурс жарияланып отырған бос лауазымға еңбек өтілі талап етілмесе, еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін тапсыру талап етілмейді.

 

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

 

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

 

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

 

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

 

3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

 

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

 

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

 

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

 

Жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап7 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек.

 

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға  қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекен-жайына электронды түрде құжаттарды тапсырады.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық түрде электронды пошта арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күннен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелеуден өтуге жіберілмейді.

 

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны:

 

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар кандидаттарды әңгімелесуге жіберу жөнінде хабардар ету күнінен бастап  3 жұмыс күні ішінде әңгімелесуден Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

 

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін комиссия отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

 

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

 

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасудың кейбір мәселелері туралы» бұйрығының 1 қосымшасымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына конкурс өткізу қағидалары (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 30 желтоқсандағы №12639 тіркелген) негізінде жүргізіледі.

 
03.08.2016 ж.

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты, аудан бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымынының  бос орындарына орналасуға  ІШКІ КОНКУРС жариялайды.

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Бөкей ордасы ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобильдер жолдары бөлімінің басшысы (индексі 10-01-01), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 164205 теңгеден 192545 теңгеге дейін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім. Мамандығы бойынша: техникалық ғылымдар және технологиялар: құрылыс, мұнай-газ ісі, машина жасау, жылу  энергетикасы, электр энергетикасы, технологиялық машиналар және жабдықтар (салалар бойынша); қызмет: көлікті пайдалану, қозғалысы және тасымалын ұйымдастыру; ауыл  шаруашылығы: ауыл шаруашылығын қуатпен (энергиямен) қамтамасыз ету; аграрлық техника  және технологиялар, ауыл шаруашылығын механикаландыру.  Экономика  және бизнес: экономика, есеп және аудит, қаржы.

Функционалдық міндеттері:  Бөлімнің жұмысына жалпы басшылық жасау. Аудандық маңызы бар жалпы пайдаланыстағы автомобиль жолдарының жүйесін дамыту бойынша жұмысты үйлестіру. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығының орнықты жұмыс істеуін ұйымдастыру. Коммуналдық меншік объектілерін күрделі жөндеу, жолдарды, құбыр жолдарын, арық жүйесін күтіп ұстау, жобалау және салу бойынша жұмыстарды орындауға арналған бюджеттік қаражаттардың мақсатты пайдалануын бақылауда ұстау. Бөлімде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді тиісті стандарттар мен регламенттер талаптарына сай ұсынуды ұйымдастыру, қадағалау.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс: E-R-1 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың орта басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4,D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

4) ғылыми дәрежесінің болуы;*

5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес.*

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы 
№12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Компьютерде жұмыс істей білуі қажет. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

* Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

- нысан бойынша жазылған өтініш;

- тиісті персоналды басқару қызметімен куәландырылған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күнінің ішінде, көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде азаматтардың өздері құжат тігілетін мұқабада орналастырылған күйде әкеліп берген, поштамен немесе электрондық пошта адресіне электронды түрде жіберген құжаттары қабылданады.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық почта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей береді. Осы құжаттардың түпнұсқасы берілмеген жағдайда тұлға әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның әңгімелесу отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен үміткерлер конкурстық комиссияның шешіміне қатысты уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

08.07.2016 ж.

 


«Б» корпусы бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға  жалпы конкурс туралы хабарландыру

 
 

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140)21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік  лауазымдарына орналасуға ЖАЛПЫ КОНКУРС жариялайды:

 

Ұялы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы Е-G-3 санаты (индексі 19-01-02), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69956 теңгеден 93275 теңгеге дейін.

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім.

 

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президентi мен Үкiметiнiң Заңдарының, нормативтiк-құқықтық актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң, басқа да жоғарғы органдар шешiмдерi мен өкiмдерiнiң орындалуын бақылау. Ауылдың әлеуметтiк мiндеттерiн шешуге атсалысу, қоғамдық-саяси шараларды ұйымдастыру және өткiзу.  Ауыл тұрғындарының, шаруа қожалықтарының шаруашылық кітаптарын жүргізу. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және есептерді дайындау. Ауылдық округ әкiм аппаратының шаруашылық жұмыстарымен айналысу. Әлеуметтік бағдарлама бойынша төленетін төлемдерге ауыл тұрғындарының құжаттарын жинақтап, аудандық жұмыспен қамту  және әлеуметтік бағдарламалар бөліміне уақтылы тапсыру. Еңбек биржасына тіркелген жұмыссыздар есебін жүргізу, қоғамдық жұмыс істейтін адамдардың жұмысын қадағалау, ауылдық округ әкімі аппаратының ақпараттық жұмыстарын және іс қағаздарын жүргізу. Бюджетке тұрғындардан түсетін салықтардың және басқа да міндетті төлемдердің уақытылы жиналуын ұйымдастыру. Ауылда шағын кәсiпкерлiктi дамытудың жағдайларын жасау. Бұл жөнінде аудан әкімі аппаратына және басқа да тиісті органдарға белгіленген үлгіде шұғыл есептер беру.

 

Е-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

 

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;             

 

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

 

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

 

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

 

3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;*

 

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

 

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

* Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

 

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар (Болашақ бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

 

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

 

1) осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

 

2) 3х4 үлгідегі суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

 

3) бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

 

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;

 

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

 

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

 

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

 

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

 

3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

 

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

 

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

 

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

 

Жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап10 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек.

 

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға  қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекен-жайына электронды түрде не «E-gov»  электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды тапсырады.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық түрде электронды пошта не«E-gov»  электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағат бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелеуден өтуге жіберілмейді.

 

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны:

 

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар кандидаттарды әңгімелесуге жіберу жөнінде хабардар ету күнінен бастап 5 жұмыс күні ішінде әңгімелесуден Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

 

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін комиссия отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

 

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

 

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасудың кейбір мәселелері туралы» бұйрығының 1 қосымшасымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына конкурс өткізу қағидалары (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 30 желтоқсандағы №12639 тіркелген) негізінде жүргізіледі.

 
 
 

25.05.2016 ж.

 


Корпус «Б» бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс туралы хабарландыру

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс жариялайды.

Ұялы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы Е-G-3 санаты

(индексі 19-01-02), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69956 теңгеден 93275 теңгеге дейін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім.

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президентi мен Үкiметiнiң Заңдарының, нормативтiк-құқықтық актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң, басқа да жоғарғы органдар шешiмдерi мен өкiмдерiнiң орындалуын бақылау. Ауылдың әлеуметтiк мiндеттерiн шешуге атсалысу, қоғамдық-саяси шараларды ұйымдастыру және өткiзу.  Ауыл тұрғындарының, шаруа қожалықтарының шаруашылық кітаптарын жүргізу. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және есептерді дайындау. Ауылдық округ әкiм аппаратының шаруашылық жұмыстарымен айналысу. Әлеуметтік бағдарлама бойынша төленетін төлемдерге ауыл тұрғындарының құжаттарын жинақтап, аудандық жұмыспен қамту  және әлеуметтік бағдарламалар бөліміне уақтылы тапсыру. Еңбек биржасына тіркелген жұмыссыздар есебін жүргізу, қоғамдық жұмыс істейтін адамдардың жұмысын қадағалау, ауылдық округ әкімі аппаратының ақпараттық жұмыстарын және іс қағаздарын жүргізу. Бюджетке тұрғындардан түсетін салықтардың және басқа да міндетті төлемдердің уақытылы жиналуын ұйымдастыру. Ауылда шағын кәсiпкерлiктi дамытудың жағдайларын жасау. Бұл жөнінде аудан әкімі аппаратына және басқа да тиісті органдарға белгіленген үлгіде шұғыл есептер беру.

Е-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;*

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

* Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

Барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

- нысан бойынша жазылған өтініш;

- тиісті персоналды басқару қызметімен куәландырылған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күнінің ішінде, көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде азаматтардың өздері құжат тігілетін мұқабада орналастырылған күйде әкеліп берген, поштамен немесе электрондық пошта адресіне электронды түрде жіберген құжаттары қабылданады.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық почта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірмей береді. Осы құжаттардың түпнұсқасы берілмеген жағдайда тұлға әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның әңгімелесу отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен үміткерлер конкурстық комиссияның шешіміне қатысты уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

 

 

06.05.2016 


Корпус «Б»

 

бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс туралы хабарландыру

 

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға ішкі конкурс жариялайды.

 

Ұялы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы Е-G-3 санаты 
(индексі 19-01-02), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 69956 теңгеден 93275 теңгеге дейін.

 

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім.

 

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президентi мен Үкiметiнiң Заңдарының, нормативтiк-құқықтық актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң, басқа да жоғарғы органдар шешiмдерi мен өкiмдерiнiң орындалуын бақылау. Ауылдың әлеуметтiк мiндеттерiн шешуге атсалысу, қоғамдық-саяси шараларды ұйымдастыру және өткiзу.  Ауыл тұрғындарының, шаруа қожалықтарының шаруашылық кітаптарын жүргізу. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және есептерді дайындау. Ауылдық округ әкiм аппаратының шаруашылық жұмыстарымен айналысу. Әлеуметтік бағдарлама бойынша төленетін төлемдерге ауыл тұрғындарының құжаттарын жинақтап, аудандық жұмыспен қамту  және әлеуметтік бағдарламалар бөліміне уақтылы тапсыру. Еңбек биржасына тіркелген жұмыссыздар есебін жүргізу, қоғамдық жұмыс істейтін адамдардың жұмысын қадағалау, ауылдық округ әкімі аппаратының ақпараттық жұмыстарын және іс қағаздарын жүргізу. Бюджетке тұрғындардан түсетін салықтардың және басқа да міндетті төлемдердің уақытылы жиналуын ұйымдастыру. Ауылда шағын кәсiпкерлiктi дамытудың жағдайларын жасау. Бұл жөнінде аудан әкімі аппаратына және басқа да тиісті органдарға белгіленген үлгіде шұғыл есептер беру.

 

Е-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

 

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

 

1) мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе E-G-4 санатынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

 

2) мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың қатардағы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

 

3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жылдан кем емес;*

 

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

 

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

 

* Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

 

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

 

- нысан бойынша жазылған өтініш;

 

- тиісті персоналды басқару қызметімен куәландырылған қызметтік тізім.

 

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күнінің ішінде, көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

 

Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде азаматтардың өздері құжат тігілетін мұқабада орналастырылған күйде әкеліп берген, поштамен немесе электрондық пошта адресіне электронды түрде жіберген құжаттары қабылданады.

 

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

 

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық почта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірмей береді. Осы құжаттардың түпнұсқасы берілмеген жағдайда тұлға әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

 

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның әңгімелесу отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

 

Конкурсқа қатысушылар мен үміткерлер конкурстық комиссияның шешіміне қатысты уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

 

 

26.04.2016

 


Корпус «Б»

бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс туралы хабарландыру

 Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы,  Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға ішкі конкурс жариялайды.

Бөкей ордасы ауданының  экономика және қаржы бөлімінің басшысы Е-R-1 санаты (индексі 05-01-01), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 164205 теңгеден 192545 теңгеге дейін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Әлеуметтік ғылымдар және бизнес: экономика немесе есеп және аудит немесе қаржы мамандықтары бойынша жоғары білім.

Функционалдық міндеттері:  Аудандық бюджеттің орындалуын  қадағалау, жергілікті бюджеттің кассалық қол қойылуын жасақтау, жергілікті бюджеттің түсімінің мониторингінің және жергілікті бюджеттің бағдарламаның орындалуын қамтамасыз ету, ағымдағы нысаналы трансферттерді мақсатты және нәтежиелі пайдалану жұмыстарын жүргізу және e-minfin сайтына салу, анықтамалар мен қаражаттың қозғалыс тізімін әзірлеу, жұмысты бақылау бағытында талдау ақпараттарын әзірлеу. Облыстық және аудандық жоғарғы органдарға бюджет жөнінде есеп беру.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс: E-R-1 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың орта басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4,D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

4) ғылыми дәрежесінің болуы;*

5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес.*

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Компьютерде жұмыс істей білуі қажет. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

* Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

- нысан бойынша жазылған өтініш;

- тиісті персоналды басқару қызметімен куәландырылған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күнінің ішінде, көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде азаматтардың өздері құжат тігілетін мұқабада орналастырылған күйде әкеліп берген, поштамен немесе электрондық пошта адресіне электронды түрде жіберген құжаттары қабылданады.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.            

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық почта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірмей береді. Осы құжаттардың түпнұсқасы берілмеген жағдайда тұлға әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның әңгімелесу отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен үміткерлер конкурстық комиссияның шешіміне қатысты уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

 

28.03.2016

 


Корпус «Б»

бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға ішкі конкурс туралы хабарландыру

 Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға ішкі конкурс жариялайды.

Бөкей ордасы ауданының  экономика және қаржы бөлімі басшысының орынбасары   Е-R-2 санаты (индексі 05-02-01), лауазымдық жалақысы қызмет өткерген жылдарына байланысты 127530 теңгеден 172540 теңгеге дейін.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Әлеуметтік ғылымдар және бизнес: экономика немесе есеп және аудит немесе қаржы мамандықтары бойынша жоғары білім.

 Функционалдық міндеттері:  Аудандық бюджет жобасын даярлау, мониторинг жүргізуін қадағалау, ауданының әлеуметтік-экономикалық  дамуын саралау, ауданының әлеуметтік-экономикалық  дамуын жоспарын және қысқа мониторингінің есебін жүргізілуін қадағалау. Аудандық бюджеттің орындалуын  қадағалау, анықтамалармен қаражаттың қозғалыс тізімін әзірлеу, жұмысты бақылау бағытында талдау ақпараттарын әзірлеу. Облыстық және аудандық жоғарғы органдарға бюджет жөнінде есеп беруін қадағалау. Аудандық «Өңірлерді дамыту»  бағдарламасын жасақтау және оның қаржысын округ аралықтарына бөліп, ай сайын есебін жүргізіп, орындалуын қадағалау.Ауданның аумағын дамыту бағдарламасының жобасын жоғарғы тұрған басқармалармен келісіп,атқарушы органдармен бекітуді жүргізу және есебінің тоқсан, жыл сайын орындалуын  аудандық әкімдік сайтына салып отыруды қадағалау. Аудан бойынша 5 жылға бекітілген шекаралас елді-мекендердің әлеуметтік дамуының есебін тоқсан сайын жүргізілуін қадағалау. Ауылдық елді-мекендер саласының мамандарының әлеуметтік қолдау шараларын іске асыру, бюджеттік кредиттер беру, ауылдық жерлерге келген әлеуметтік сала мамандарына берілетін біржолғы көтерме жәрдемақыны төлеу үшін құжаттарын жинақталуын,қызметін үйлестіруін, несие және көтермеақының есебін ай сайын жүргізіп, басқармаға тапсыруын қадағалау. Аудан орталығының, тіректі елді-мекеннің және ауылдық округтер орталықтарының дамуы туралы     5 жылға арналған жеке кешенді жоспарларының орындалуын облыстық және аудандық жоғарғы органдарға бюджет жөнінде есеп беруді қадағалау.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс: E-R-2 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

Мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-5, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында не саяси лауазымдарда бір жылдан кем емес;

2) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші басшы құрамындағы лауазымдарда екі жылдан кем емес;

3) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес;*

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

5) ғылыми дәрежесінің болуы.*

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Компьютерде жұмыс істей білуі қажет. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

      * Ескерту: осы талап «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға жалпы конкурсқа қатысушылар үшін қойылады.

            Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

-          нысан бойынша жазылған өтініш;

-          тиісті персоналды басқару қызметімен куәландырылған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 5 жұмыс күнінің ішінде, көрсетілген мекенжай бойынша тиісті мемлекеттік органға тапсырылуы тиіс.

 Конкурс комиссиясының қарауына құжаттарды қабылдау мерзімінде азаматтардың өздері құжат тігілетін мұқабада орналастырылған күйде әкеліп берген, поштамен немесе электрондық пошта адресіне электронды түрде жіберген құжаттары қабылданады.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қараудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.            

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық почта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірмей береді. Осы құжаттардың түпнұсқасы берілмеген жағдайда тұлға әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап бес жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның әңгімелесу отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен үміткерлер конкурстық комиссияның шешіміне қатысты уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшелеріне не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шағымдана алады.

 

05.03.2016

 

 

 

Конкурстар мұрағаты