2018 жылдың 23 ақпанда Орал қаласы, облыстық мәслихаттың кіші мәжіліс залында «ПАРАСЫЗ БОЛАШАҚҚА. БІРГЕ!»ұранымен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мобильді топтарының 2017 жыл ішінде атқарған жұмыс қорытындылары және ағымдағы жылға жоспарланған жұмыстар бойынша жиналыс өтті.

Шараға ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Агенттігінің БҚО бойынша департаментінің басшысы, Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы Б. Исақов, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Ұлттық бюросының (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) БҚО бойынша департаменті басшысының орынбасары Ж.Абдрахманов, Жәнібек аудандық қоғамдық кеңесінің төрағасы Б.Әліпқалиев, аудан әкімдерінің орынбасарлары мен аппарат басшылары, облыстық және аудандық мобильді топ мүшелері, ҮЕҰ мен БАҚ өкілдері қатысты.

Шара барысында «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша 2018 жылға арналған кешенді Жоспар және «Парасыз болашаққа. Бірге!» мобильді топтарының өткен жылға атқарған жұмыс қорытындылары және үстіміздегі жылға жоспарланған жұмыстары туралы», «Зеленов ауданында «Парасыз болашаққа. Бірге!» ұранымен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мобильді тобының жұмыстары туралы» және «Ақжайық ауданында «Парасыз болашаққа. Бірге!» сыбайлас жемқорлыққа қарсы мобильді тобының және «Есіктен есікке» жобасы аясында атқарылған жұмыстары туралы» тақырыптарында баяндамалар тыңдалды.

Шара қатысушылары өз ұсыныс-пікірлерімен алмасып, ағымдағы жылға нақты тапсырмалар берілді.

Сілтеме:

http://zko.kyzmet.gov.kz/kk/news/parasyz-bolashakka-birgeuranymen-sybaylas-zhemkorlykka-karsy-mobildi-toptarynyn-2017-zhyl

2018 жылғы 22 ақпанда Транспаренси Интернешнлдің 2017 жылғы Сыбайлас жемқорлықты түйсіну индексі ресми жарияланды, оған сәйкес Қазақстан 31 ұпай жинап және әлемнің 180 елдерінің арасында 122 орынды иеленіп, 2016 жылмен салыстырғанда өзінің көрсеткіштерін 2 ұпайға және 9 позицияға жақсартты.

Транспаренси Интернешнл барлық әлем бойынша сыбайлас жемқорлықтың деңгейіне зерттеу жүргізетінін және осы жылы бағаланған елдердің саны 180-ге дейін өскенін атап өткен жөн.

Бұл ретте, 2017 жылғы СТИ-де бір де бір ел 90-нан жоғары ұпайды иелене алмады, бұл сыбайлас жемқорлықтың әлімнің барлық елдеріне тән екенін дәлелдейді.

Өз кезегінде, Қазақстан 1999 жылдан бастап аталған рейтингтің қатысушысы бола тұра, алғаш рет 31 ұпайға қол жеткізді, бұл 30 ұпай бастапқы мәнді асып, барынша сыбайласқан елдердің категориясынан шығуға мүмкіндік берді.

Ағымдағы жылы, өткен жылдағыдай, СТИ аккредиттелген 9 халықаралық рейтингтік агенттіктердің мәліметтерінің және сарапшылар мен іскерлік топтардың арасында жүргізілген пікіртерімдерінің негізінде құрылды.

Анықтама: Бертельсман Қоры, Менеджментті дамытудың халықаралық институты, Дүниежүзілік экономикалық форум,

Анықтама: Бертельсмана қоры, Халықаралық менеджментті дамыту институты, Бүкіләлемдік экономикалық форум, Демократияның алуан түрлілігі  жобасы, Freedom House, IHS Global Insight, "The Economist" журналы,  Саяси тәуекелдер қызметі, Дүниежүзілік сот төрелігінің жобасы.

Өткен жылы Агенттікпен барлық 9 халықаралық рейтинг ұйымдарымен өзара іс-қимыл бойынша айтарлықтай жұмыстар атқарылды, оның ішінде Германия, Швеция, Швейцария және АҚШ ұйымдарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастырылған.

 Анықтама:

Германия: Бертельсман қоры; Транспэренси Интернэшнл штаб-пәтері.

Швеция: Демократияның алуан жобасы.

Швейцария: Дүниежүзілік экономикалық форум; Халықаралық менеджментті дамыту институты.

АҚШ: Дүниежүзілік сот төрелігінің жобасы; Фридом Хаус; Дүниежүзілік банк; Саяси тәуекелдер қызметі.

Олардың зерттеулер нәтижелері бойынша IHS Global Insight, Бертельсмана қоры, Халықаралық менеджментті дамыту институтының, Дүниежүзілік сот төрелігінің жобасы, Демократияның алуан түрлілігі  жобасы, «The Economist» журналының сыбайлас жемқорлық көрсеткіштерінің жақсаруы байқалады.

Мұндай нәтижеге қол жеткізу азаматтық қоғамның, бизнес-қоғамдастық пен мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа «мүлдем төзбеушілік»  қалыптастыруда тиімді ынтымақтастықтың бастамасы болып табылады.

Сілтеме:

http://www.kyzmet.gov.kz/kk/news/kazakstanda-iske-asyryl-zhatkan-kazirgi-zamangy-sybaylas-zhemkorlykka-karsy-sayasat

2018 жылдың 3 наурызда Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Агенттігінің Батыс Қазақстан облысы бойынша Департаментінің басшысы, Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы Болат Әлмұханұлы Исақов «Қоғамдық бақылау картасы» жобасы туралы брифинг өткізді.

Департамент басшысы Агенттіктің бастамасымен «Қоғамдық бақылау картасы» жобасы іске қосылғандығын атап өтті.

Жобаның мақсаты – жалпы қоғамды құқықбұзушылықты бірлесіп жоюға шақыру және сыбайлас жемқорлықтың кез-келген көрінісіне мүлдем төзбеушілік қағидатын қалыптастыру.

Қазіргі таңда азаматтардың басым көпшілігі әлеуметтік желілерді пайдаланады. Олар  Facebook, Instagram, ВКонтакте және тағы басқалары. Біз осы мүмкіндіктерді пайдалана отырып, «Қоғамдық бақылау картасы» жобасын іске асыруды жоспарлап отырмыз.

Б.Ә.Исақов қолда бар мүмкіндіктер мен ресурстарды пайдалана отырып, қоғамдық бақылау картасы үш негізгі жеке форматтарда жүзеге асырылатындығын айтты:

Бірінші – қоғамдық бақылау картасын белгілі әлеуметтік желілер және колл-орталық арқылы;

Екінші - қоғамдық бақылау картасын азаматтарға арналған Qamqor мобильді қосымшасы арқылы;

Үшінші – қоғамдық бақылау картасын өңірлерде құрылған арнайы мониторингтік топтары арқылы.

Бірінші, қоғамдық бақылау картасын қалыптастырудың қарапайым және жеңіл жолы әлеуметтік желілер мен телефон байланысын пайдалану болып табылады.

Бүгінгі күні Агенттіктің аумақтық департаменттерінің әлеуметтік желілерде өздерінің парақшалары бар.

Арнайы телефон нөмірлері белгіленіп, белгілі Facebook, Вконтакте, Инстаграм әлеуметтік желілерінде арнайы парақшалар, WhatsApp, Телеграм мессенджерлері және 1424 арнайы колл-орталығы құрылған.

«Қоғамдық бақылау картасы» жобасын іске асырудың келесі форматы «Qamqor» мобильді қосымшасын енгізу болып табылады.Ол Бас прокуратураның Статистика және арнайы есепке алу комитетімен дайындалған.

Мобильді қосымшасы арқылы кез-келген азамат мүдделі органдарға кез-келген құқықбұзушылықтар туралы фотосуреттерді жіберуге мүмкіндігі бар.

Үшіншіден, қоғамдық бақылау картасы өңірлерде құрылған арнайы мониторигтік топтары арқылы жүзеге асырылады.

Агенттіктің тапсырмасына орай, барлық облыстық  маңызы бар қалаларда, аудан орталықтарында өңірлік арнайы мониторингтік топтары құрылды.

Аталған арнайы мониторингтік топ құрамына барлық ауылдық округтердің белгілі және белсенді өкілдері енгізілген.

Сілтеме:

http://zko.kyzmet.gov.kz/kk/news/kogamdyk-bakylau-kartasyzhobasy-turaly-brifing

Жылдың қорытындысы бойынша Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің төрағасы Алик Шпекбаев алқа отырысын өткізді.

Алқа отырысы барысында ол мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттырудың негізгі басымдықтарын атап өтті.

Азаматтық қоғам институттарының рөлі арта түскендігі ерекше атап өтті. Мысалы, 2017 жылы алғаш рет азаматтық қоғам өкілдерімен қызмет көрсету сапасын бақылау тәжірибесі енгізілді. Бұл көптеген ХҚКО, мемлекеттік кіріс мекемелері, табиғи монополия субъектілері және басқа да ұйымдардағы қызметті жетілдіруге ықпал етті.900-ден астам тексерулердің нәтижелері бойынша 370 мың бұзушылық анықталды. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша еңбек, халықты әлеуметтік қорғау, ауыл шаруашылығы және азаматтарды тіркеу салалары аутсайдер болды.

Алик Шпекбаевтың айтуынша, ағымдағы жылы мемлекеттік қызметті алушыларғажылдам әрі сапалы қызмет көрсету үшін мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру үдерісі жалғасатын болады.

Өткен жылы мемлекеттік қызметтің 72% электронды түрде және халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы көрсетілгендіктен, бұл саладағы тұрмыстық жемқорлықты айтарлықтай азайтады. Жалпы алғанда, соңғы 3 жылда электронды түрде ұсынылатын қызметтердің саны 21% -ға, ХҚКО арқылы 12% -ға өсті, бұл өз кезегінде мемлекеттік органдар арқылы қағаз түрінде көрсетілетін қызметтердің 2 есе азаюына әкелді (2014 жылы 60%, 2017 жылы 28%).

Мемлекеттік қызметтердің тізілімін кеңейту мәселесі өзекті болып қалуда. Бүгінгі күні 746 мемлекеттік қызмет стандартталған және регламенттелген. Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін төмендету үшін Агенттік сыбайлас жемқорлық тәуекелдері әлдеқайда жоғары болатын жасырын қызметтерді анықтауда.

2017 жылы Агенттікпен 300-ден астам жасырын қызметтер анықталды. Негізінен инвестициялар және даму, мәдениет және спорт, ауыл шаруашылығы және денсаулық сақтау министрліктері саласындағы қызметтерде.

Агенттіктің бастамасы бойынша, анықталған жасырын қызметтердің 54-і тізілімге енгізілсе, ал тағы 50-і - қосу кезеңінде.«Өзгерістерді ескере отырып, адамға және оның қажеттіліктеріне назар аударып, инновациялық және клиентке бағдарланған мемлекеттік қызметке уақытында көшуіміз керек», - деді өз сөзінде Алик Шпекбаев.

Сілтеме:

http://zko.kyzmet.gov.kz/kk/news/agenttik-eskertedi-zhasyryn-memlekettik-kyzmetterde-sybaylas-zhemkorlyk-tuekelderi-0

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі жұмысының басым бағыты орта мерзімдегі жоспарында тұрмыстық сыбайлас жемқорлықты жою болып табылады.

Агенттік Төрағасы жыл қорытындысы бойынша кеңейтілген алқа отырысында «Цифрлық технологиялар мемлекеттік, сот және құқық қорғау органдарының қызметінде жиі пайдаланылып, ашықтық пен жариялылық қағидасы жүйелі түрде енгізіліп келеді», - деп атап өтті.

Алик Шпекбаев сондай-ақ, есепті жыл үкіметтік емес сектор және қоғамдық ұйымдармен өзара белсенді іс-қимыл аясында өткендігін айтты.

Атап өтсек, «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасымен бірлесіп бизнесті дамыту үшін айрықша маңызды деп саналатын 16 салада сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне талдау жасалды. «Нұр Отан» партиясы білім беру, денсаулық сақтау, тұрғын үй қатынастары және әлеуметтік қорғау салаларындағы сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтау және талдау жұмыстарын жүргізуге ықпал етті. Кәсіподақ ұйымдарының қатысуымен осындай жұмыстар мұнай-газ, тау-кен-металлургия салаларында жүргізілді.

Нәтижесінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жою бойынша үш мыңнан аса ұсынымдар дайындалып аталған мекемелер мен ұйымдарға жолданды.

Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің мазмұнын талдау олардың көбінесе рәсімдердің жетілмегендігі, дискрециялық өкілеттіктер және мүдделер қақтығысының бар болуына байланысты екендігін көрсетті. Қылмыстық істерді нәтижелері бойынша Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметі 12 салада сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін талдап, бұл 9 заңға және 42 заңнамалық актіге түзетулер енгізуге негіз болды. Азаматтық альянстың қатысуымен өткен Азаматтық бастамалар конгресі өз кезегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты жетілдірудің бір тетігі болады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы төзбеушілікті қалыптастыру барысында этномәдени ұйымдар мен діни бірлестіктердің әлеуетін пайдаланудың алғашқы қадамдары жасалды. Қоғамдық ұйымдармен бірлесіп «Жолдағы сыбайлас жемқорлықты жою бойынша 10 қадам» жобасын іске асыру қолға алынды.  Кәсіподақ федерациясының қолдауымен барлық аймақтарда азаматтардың өтініштерін қарастыру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты түсіндіру бойынша мобильді топтаржұмысын бастады. Олар 6,5 мыңнан аса еңбек ұжымын қамтыды.

Сондай-ақ, кеңейтілген алқа отырысында Мемлекет басшысының «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Жолдауының басымдықтарын іске асыру барысында келесі іс-шаралар жоспарлануда:

- сыбайлас жемқорлықтың себептері мен жағдайларын жою жөніндегі жұмыстарға қоғамдық бақылау деңгейін арттыру мақсатындауәкілетті органның тиісті түсіндірмелері берілген сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің тұрақты жаңартылатын көпшілікке ұсынылған ашық тізілімін құру;

- әкімшілік (тұрмыстық) сыбайлас жемқорлықты жоюға бағытталған жұмыстардың базалық үлгісіне айналатын «Астана – адалдық алаңы» жобасын жүзеге асыру. Бұл жобаға сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілікті қалыптастыру, мемлекеттік органдардың ашықтығын қамтамасыз ету және басшылардың жеке жауапкершілігін күшейту, азаматтық бақылауды дамыту, мемлекеттік қызметтер көрсетуге қолайлы жағдайлар жасау бойынша шаралар кешені енгізілген. Сынамалық тәжірибеден кейін бұл үлгі барлық өңірлерге енгізілетін болады;

- «Қоғамдық бақылау картасы» жобасын жүзеге асыру. Бұл сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға бағытталған, ең алдымен ауылдық округтер мен аудандық маңызы бар қалалар деңгейінде тиімді инфрақұрылымды құруға бағытталған. Басты назар әлеуметтік желілер және мессенджерлер көмегі арқылы азаматтармен өзара іс-қимылды нығайтуға аударылады;

- сотқа дейінгі кезеңде азаматтардың құқықтарын қатаң сақтауға және Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет жұмысындағы репрессивтілік деңгейін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру.

Сілтеме:

http://zko.kyzmet.gov.kz/kk/news/zhazalau-ornyna-sybaylas-zhemkorlyktyn-aldyn-alu-keledi-1

ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі өткен жылы 1835 сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықты тіркеді, бұл 2016 жылға қарағанда 18%-ғакем.Жүйелі сыбайлас жемқорлықтың 108 фактісі әшкереленді. 320 адам қылмыстық жауапкершілікке тартылды.5 ұйымдасқан қылмыстық топтың қызметі әшкереленді.Қабылданған шаралардың арқасында мемлекет қазынасына 14 миллиардқа жуық теңге қайтарылды.

Бұл туралы 31 қаңтар күні Агенттік төрағасы А.Шпекбаев ведомствоның кеңейтілген алқасында мәлімдеді.

Оның айтуынша мұнда Агенттіктің соңғы үш жылдағы қызметі айтарлықтай әсер еткен.

Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттын сапалы жүзеге асырудың негізгі шарттарының бірі мемлекеттік аппараттың тазалығы болып табылады.

Алик Шпекбаев атап өткендей, елдегі қолайлы инвестициялық ахуалды сақтап қалу сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шараларының тиімділігіне байланысты.

Агенттіктің аумақтық бөлімшелеріне шетелдік компаниялардың қызметіне  тексеруші органдардың заңсыз араласуына жол бермеу тапсырылған.

«Әрқайсымыз күнделікті жұмыста жемқор сыбайлас жемқорлықпен күресуге моральдық құқығы болмайтындығына, тіпті, басқаларды жемқорлықпен күресуге оқытуға құқығы жоқ екендігіне сенімді болуымыз керек. 

Ішкі жемқорлықтың әрбір фактісі тиісті қылмыстық-құқықтық салдарымен кеңінен жариялануы қажет» - деп атап өтті сыбайлас жемқорлыққа қарсы ведомствоның төрағасы. 

Сілтеме:

http://zko.kyzmet.gov.kz/kk/news/oz-aramyzdy-tazartu-zhne-zhemkorlykka-karsy-turu-1

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында, дербес бөлімдер мен ауылдық округтер аппараттарында 2017 жылдың 12 айы  бойынша қаралған жеке және заңды тұлғалардың өтініштеріне

ТАЛДАУ:

«Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 15 -бабының, 10 - тармағына және аудан әкімі аппаратының 2017 жылға арналған жұмыс жоспарына сәйкес Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратының құжаттарды қамтамасыз ету және қаржы – шаруашылық бөлімі, аудан әкімі аппаратына, дербес бөлімдер мен ауылдық округтер аппараттарына 2017 жылдың 12 айы  бойынша қаралған жеке және заңды тұлғалардың өтініштеріне талдау жүргізді.

2017 жылы Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында, дербес бөлімдермен ауылдық округ әкімі аппаратында 1011 (988 - жеке, 23 - заңды тұлғалардан) жеке және заңды тұлғалардың өтініштері қаралды. Өтініштердің саны 2016 жылмен салыстырғанда 39,7 %-ға төмендеген (2016 жылы түскен 1678 арыз).

 

Соның ішінде өтініштің:

  • 337 ( 33,4% ) - аудан әкімі аппаратына
  • 26 (2,6% ) -бөлімдерге
  • 648 (64,0% ) – ауылдық округтерге келіп түсті

 

Жалпы 2017 жылда келесідей мәселелер бойынша өтініштер келіп түсті :

  • 141 жер қатынастары;
  • 484 еңбек қатынастары;
  • 102 тұрғын үй;
  • 75 құрылыс;
  • 22 құқық тәртібі;
  • 131 білім;
  • 17 экономика;
  • 12 көлік және коммуникация;
  • 18 ауыл шаруашылығы;
  • 9 басқа мәселелер.

 

Түскен өтініштерді негізгі түрлеріне сәйкес бөлетін болсақ:

  • 1011 - арыздар;

 

Келіп түскен өтініштердің 1007 мемлекеттік тілде, 4 орыс тілінде.

 

Өтінішерді қарау кезінде 2017 жылы Бөкей ордасы ауданы бойынша мерзімдері бұзылып қаралған өтініштер болған жоқ.

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратына 2017 жылы келіп түскен өтініштер бойынша ақпараты

 

Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратына 337 (326 - жеке, 11-заңды) азаматтардың өтініштері келіп түсті. Соның ішінде: арыз 337.

Түскен өтініштердің қанағаттандырылғаны –100, заңға сәйкес түсінік берілді - 237.

2017 жылдың көрсеткіштерін 2016 жылмен салыстырсақ, өтініштердің саны 5 % - ға төмендегені байқалады (2016 ж.– 354).

Өтініштердің басым бөлігі Бисен, Сайқын және Орда ауылдық округі тұрғындарынан келіп түскен.

 

Қала, аудандар, округтер

Саны

Қанағаттандырылды

Түсінік берілді

Сайқын а/о

69

30

39

Орда а/о

57

23

34

Мұратсай а/о

30

5

25

Бисен а/о

89

21

68

Т.Масин а/о

33

9

24

Саралжын а/о

18

5

13

Ұялы а/о

35

7

28

Орал қаласы

4

-

4

Алматы қаласы

1

-

1

Жәнібек ауданы

1

-

1

 

337

100

237

 

Келесідей мәселелер  бойынша өтініштер келіп түсті :

  • 33 жер қатынастары;
  • 122 еңбек қатынастары;
  • 80 тұрғын үй;
  • 25 құрылыс;
  • 8 құқық тәртібі;
  • 45 білім;
  • 5 экономика;
  • 6 көлік және коммуникация;
  • 8 ауыл шаруашылығы;
  • 5 басқа мәселелер.

 

2017 жыл бойынша мерзімі бұзылып орындалған өтініштер болмады және жоғары тұрған мемлекеттік мекемелерден бақылауға қойылған өтініштер бойынша ақпарат мерзімінде жолданды.

 

Ауылдық округ әкімі аппараттары мен дербес бөлімдерге 2017 жылы келіп түскен өтініштер бойынша ақпараты:

Ауылдық округ әкімі аппараттары мен дербес бөлімдерге 674 (662 - жеке, 12 - заңды) азаматтардың өтініштері келіп түсті. Соның ішінде: арыз 674.

Келіп түскен өтініштер санынан қанағаттандырылғаны – 351 өтініш, заңға сәйкес түсінік берілді - 323.

Дербес бөлімдерге 26 (24 - жеке, 2 - заңды) азаматтардың өтініштері келіп түсті. Соның ішінде: арыз 26.

Келіп түскен өтініштер санынан қанағаттандырылғаны – 12 өтініш, заңға сәйкес түсінік берілді - 14.

Ауылдық округ әкімі аппараттарына 648 (638 - жеке, 10 - заңды) азаматтардың өтініштері келіп түсті. Соның ішінде: арыз 648.

Келіп түскен өтініштер санынан қанағаттандырылғаны – 339 өтініш, заңға сәйкес түсінік берілді - 309.

 

Округтер және бөлімдер

Саны

Қанағаттандырылды

Түсінік берілді

Сайқын а/о

215

185

30

Орда а/о

191

-

191

Мұратсай а/о

40

18

22

Бисен а/о

159

118

41

Т.Масин а/о

25

-

25

Саралжын а/о

-

-

-

Ұялы а/о

18

18

-

Білім беру бөлімі

12

12

-

Жер қатынастары бөлімі

-

-

-

Мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімі

-

-

-

Тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық, автомобиль жолдары және жолаушылар көлігі бөлімі

8

-

8

Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі

5

-

5

Кәсіпкерлік бөлімі

-

-

-

Ауыл шаруашылығы бөлімі

-

-

-

Экономика және қаржы бөлімі

-

-

-

Құрылыс бөлімі

-

-

-

Ішкі саясат бөлімі

-

-

-

Ветеринария бөлімі

1

-

1

 

674

351

323

 

 

2017 жыл бойынша азаматтарды жеке қабылдау жұмыстарына талдау жүргізу:

«Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 13 - бабына сәйкес мемлекеттiк органдардың, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарының басшылары және олардың орынбасарлары айына кемiнде бiр рет тиiстi мемлекеттiк органның басшысы бекiтетiн қабылдау кестесiне сәйкес азаматтарды және заңды тұлғалардың өкiлдерiн, оның iшiнде осы органдардың қызметкерлерiн жеке қабылдауды жүргiзуге мiндеттi.

2017 жылы Бөкей ордасы ауданының әкімі, аудан әкімінің орынбасарлары және аппарат басшысы  165 азаматты жеке қабылдаған.

Ауылдық округ әкімдері ішінде азаматтарды қабылдаған Сайқын (39), Ұялы (10), Бисен (7), Мұратсай (7) ауылдарының әкімдері, дербес бөлім басшылары ішінде аудандық жұмыспен қамту бөлімі (5) және аудандық тұрғын үй, коммуналдық шаруашылық, автомобиль жолдары және жолаушылар көлігі бөлімі (3) ал қалған ауылдық округтердің әкімдері мен дербес бөлімдердің басшыларының жеке қабылдауында азаматтар мүлдем болмаған.

Аудан әкімі, оның орынбасарлары, аппарат басшысы, дербес бөлім басшылары және ауылдық округі әкімдерінің қабылдауында болған азаматтардың мәселелері бойынша 182 түсінік берілді, 54 – мәселе оң шешілді.

 

Жергілікті жерлерде азаматтарды қабылдау негізінен бірыңғай стандарт бойынша айына бір рет жүргізіледі.

Азаматтық қоғам институттарымен өзара әрекеттесуді жақсарту, сондай-ақ халықтың мемлекеттік органдарға деген сенімін нығайту мақсатында ҚР Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті аудан әкімдері, соның ішінде бөлім басшылары, сондай-ақ ауылдық округ әкімдері азаматтарды кем дегенде аптасына бір рет қабылдаулары тиіс деген ұсынысты 2017 жылдың 17 тамызында № 2-20803-17-03015 хатымен жіберген болатын.

Осы айтылғандарды ескеріп, азаматтар мен заңды тұлғалардың өкілдерін қабылдау графиктері қайта қаралып, барлық дербес бөлімдер мен ауылдық округтерде өзгерістер енгізілді. Бірақ осы бағытта жұмыстар тиісті деңгейде жүргізілмегендігі байқалады.

Осы мәселе бойынша дұрыс шешім қабылдау қажет екендігін қаперлеріңізге беремін.

 

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратындағы, дербес бөлімдер мен ауылдық округтер аппараттарындағы 2017 жылдың 12 айындағы мемлекеттік қызмет көрсетуі және 2017 жылдың 12 айындағы, 2018 жылдың 3 айындағы құжат айналымы бойынша талдау

2017 жылы Бөкей ордасы ауданы жергілікті атқарушы органдарымен 14 476 мемлекеттік қызмет көрсетілді. Мемлекеттік қызметтің көрсету сапасына қатысты  шағымдар түскен жоқ, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі бұзылуының 1 (бір) фактісі орын алды. Орда ауылдық округі әкімінің аппаратына 08.09.2017 ж. күні ХҚКО арқылы келген 1 (бір) «Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру» мемлекеттік қызметі (1-кезең) 5 күнге кешіктіріліп көрсетілген. Бұл орындаушы жауапты маманның уақытылы өңдеу жасамағандығынан болғаны анықталды (ХҚКО-нан келген құжаттар 18.09.2017 ж. күні қаралып, аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөліміне жолданған). Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің мерзімінің бұзылуына жол берген үшін Орда ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманына тәртіптік жаза қолданылды.

Анықтама үшін:

  1. «Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес:

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі:

1-кезең: келісуші органдар мен ұйымдардың оң қорытындыларымен жер учаскесін таңдау актісін дайындау - 28 жұмыс күні;

2-кезең: көрсетілетін қызметті алушы түпкілікті таңдау актісін келісуі және жер-кадастрлық жұмысы қызметіне ақы төлеуі кезінде - жер учаскесіне жер пайдалану құқығын беру туралы шешім шығару - 22 жұмыс күні;

  1. «Елді мекен шегінде объект салу үшін жер учаскесін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне сәйкес:

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің
(іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

1-кезең:

4) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды (15 (он бес) минут ішінде);

5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжатқа бұрыштама қояды және құжаттарды кеңсе қызметкері арқылы сәулет және қала құрылысы саласындағы бөлім кеңсесіне жолдайды (1 (бір) сағат ішінде);

 

2017 жылдың 12 айы бойы және 2018 жылдың 3 айы аудан әкімі аппаратына 9235 құжат кірістелді және 10479 шығысталды. Мерзімі бұзылып, кешіктіріліп берілген құжаттар болған жоқ. Деген мен ауданның дербес бөлімдеріне ауылдық округ әкімі аппараттарының уақытылы ақпарат бермеуі фактілері орын алып, атап айтсақ орындалу мерзімі 2018 жылдың 26 наурызына дейінгі облыс әкімінің орынбасары Б.Азбаевтың 15.03.18 жылғы №1624 тапсырмасы (Табысты фермерлердің дерекқорын жасақтау туралы) бойынша барлық ауылдық округтерге хат жолданды, алайда Мұратсай және Орда ауылдық округтерінен жауап келген жоқ.

Талдауымды қортындылай келе, алдағы уақытта аталған кемшіліктер орын алмау мақсатында ауылдық округ әкімідерінен мекеменің факстық аппараттарын немесе электрондық пошталарын күн сайын бақылауда ұстап, келген құжаттардың мұқият мерзімін қарап, тиісті жауапты қызметкерге орындауын тапсырып, құжаттардың сапалы орындалуын, уақытылы жіберуін қадағалап отыруды сұраймын.