The Committee on Financial Monitoring of the Ministry of Finance of the Republic of Kazakhstan (hereinafter - the Committee) informs that in accordance with subparagraphs 13) -16) of paragraph 1 of Article 3 of the Law of the Republic of Kazakhstan «On combating the legalization (laundering) of proceeds from crime and financing of terrorism» (hereinafter AML/CFT Law), the following subjects are classified as financial monitoring entities :

individual entrepreneurs and legal entities that carry out leasing activities as a lessor without a license;

pawnshops;

individual entrepreneurs and legal entities that carry out operations with precious metals and precious stones, jewelry from them;

individual entrepreneurs and legal entities providing intermediary services in in transactions of purchase and sale of real estate.

The AML/CFT Law provides for a number of procedures that are mandatory for financial monitoring entities.

In accordance with paragraph 3 of Article 3 of the AML/CFT Law, the
above-mentioned entities of financial monitoring are obliged to send a notice of the start or termination of activities to the Committee in the manner prescribed by the Law of the Republic of Kazakhstan «On Permits and Notifications».

In turn, notification of the start or termination of activities of a subject which is entity of financial monitoring in accordance with Law on AML/CFT is automatized in the information system Government Database «E-Licensing» (www.elicense.kz) (Section «Finance» - «Notification procedure»).

For subjects who have notified the starting of activities on paper form, is not required to repeated notification through this system.

However, we wish to make the point that in accordance with paragraph 2 of Article 17 of the Law of the Republic of Kazakhstan «On Permits and Notifications», carrying out of activity or actions (operations) by individuals and legal entities, for which the permission or notification order is established, shall not be allowed without receipt of the relevant permission or without direction of the relevant notification.

At the same time, one of the obligations of financial monitoring entities on AML/CFT legislative execution is direction of data and information on transactions with money and (or) other property subject to financial monitoring as provided for in Article 4 of the AML/CFT Law.

In accordance with paragraph 2 of Article 10 of the AML/CFT Law, the
above-mentioned subjects of financial monitoring provide data and information through dedicated communication channels.

In turn, in accordance with part 1 of paragraph 3 of the Rules for the submission by entities of financial monitoring of data and information on transactions subject to financial monitoring approved by Government Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2012 No. 1484, information submitted by financial monitoring entities specified in subparagraphs 1 ) - 6), 8) - 17) of paragraph 1 of Article 3 of the Law shall be sent to the authorized body electronically no later than the business day following the day of the transaction, via telecom networks nication of the republican state enterprise on the right of economic management «Kazakhstan Interbank Settlement Center of the National Bank of the Republic of Kazakhstan» (AWP-FME) or the authorized agency web portal
(Web-FME) in XML format.

At the same time, on the official Internet resource of the Committee (kfm.gov.kz), in the section «To help FME» - «CDFT» contains information on registration in the relevant systems.

We note that the subsystem Web-FME has a more simplified registration, and in its turn is intended for financial monitoring entities that have a small amount of transactions.

Thus, in order to prevent violations of Laws on  AML/CFT and Permits and notifications, we strongly recommend to accept  all the necessary measures provided for by the AML/CFT Law, send a notice of starting of activities and register with one of the above-mentioned  subsystems.

 

Committee on Financial Monitoring

of the Ministry of Finance of

the Republic of Kazakhstan

Бөкей ордасы ауданының білім беру бөлімінің «З.Жиеналиев атындағы бастауыш мектебі» КММ (оқыту тілі – қазақша) төмендегі азаматтық  қызметшінің бос лауазымын иеленуге ашық конкурс жариялайды:

Мектепке дейінгі шағын орталық тәрбиеші  -  1 бірлік.

Лауазымдық міндеттері: Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес оқытатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады. Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін ашуға және дамытуға, тұлғаның әлеметтенуі мен жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың әртүрлі нысандарын, тәсілдерін, әдістерін қолданады. Пәннің күнделікті сабақ жоспарларын құрады. Оқыту процесіне инновациялық, ақпараттық технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді. Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді мемлекеттік білім беру стандартында қарастырылған білім, білік және дағдылармен қамтамасыз етеді. Білім беру бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесі кестесіне сәйкес іске асырылуын қамтамасыз етеді.

Әдістемелік бірлестіктердің қызметіне және басқа да әдістемелік іс-шараларға қатысады. Кәсіби біліктілігін жүйелі арттыруды жүзеге асырады. Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, мүдделері мен икемділіктерін, олардың отбасылық, тұрмыстық жағдайларын зерделейді. Әлеуметтік (түзету) білім беретін мекемелерде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің дамуындағы ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған оқыту мен тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады. Компьютерлік сауаттылықты, ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті меңгерген. Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығының сақталуын қамтамасыз етеді.

Ата-аналармен немесе оларды алмастырушы адамдармен байланыс жасайды. Оқу тәртібін, сабаққа қатысу режимін сақтайды. Құрал-жабдықтарды пайдалануда қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды. Оқыту процесінде балалардың денсаулығы мен өмірін қорғау үшін қажетті жағдай жасайды. Қызметі туралы есеп дайындауды және тапсыруды қамтамасыз етеді.

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының кодексін, Қазақстан Республикасының «Білім беру туралы», «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы», «Қазақстан Республикасындағы бала құқығы туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектiгi бойынша, асыраушысынан айырылу жағдайы бойынша және жасына байланысты берiлетiн мемлекеттiк әлеуметтiк жәрдемақылар туралы», «Арнайы әлеуметтік қызмет туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы», "Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы» заңдары және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді, пәнді оқытудың, тәрбие жұмыстарының әдістемесін, пән кабинеттері мен қосалқы орынжайларды құрал-жабдықтармен қамтамасыз ету талаптарын, оқыту тәсілдері мен оның дидактикалық мүмкіндіктерін, педагогика ғылымы мен білім берудің негізгі даму бағыттары мен перспективасын айқындайтын басқа да құқықтық нормативтік актілерді, еңбекті ғылыми ұйымдастыру мен құқық негіздерін, педагогика мен психология негіздерін, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, психология, педагогика ғылымы мен практика жетістіктерін, еңбек туралы заңнама, қаржылық-шаруашылық қызмет негіздерін, еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғаныс, қауіпсіздік техникасы нормалары мен ережелерін, санитариялық нормалар мен қағидаларды.

Бөкей ордасы ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы, «Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 19.03.2010 жылғы №954 Жарлығының 27 тармағы мен аудандық мемлекеттік кірістер басқармасының 21.08.2017 жылғы №44 бұйрығының орындалу мақсатында, азаматтар мен заңды тұлғалардың өкілдерін әр апта сайын жұма күні сағат 1430 - 1700 аралағында қабылданатынын хабарлайды.

«БЕКІТЕМІН»

     Бөкей ордасы     

  ауданының әкімі

___________Н.Рахымжанов

«10» мамыр 2017 ж

 

Бөкей ордасы ауданының әкімі Н.Рахымжановтың

аудан кәсіпкерлерін жеке қабылдау кестесі

№ р/с

Қабылдау күндері

Қабылдау орны

1

Әр айдың соңғы бейсенбі күндері, сағат  10:00-ден 12:00-ге дейін.

«Нұр Отан» партиясы Бөкей ордасы аудандық филиалының ғимараты

 

Бөкей ордасы ауданын, Саралжын ауылы,  М.Мәметова көшесі №12 мекен-жайы бойынша орналасқан «Бөкей ордасы ауданының білім беру бөлімінің «Қ.Сағырбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектеп-балабақшасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры иеленуге ашық конкурс жариялайды.

Лауазымдық міндеттері: Білім беру ұйымының қызметін оның жарғысына және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес басқарады. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын педагогикалық және әдістемелік кеңеспен бірлесе отырып іске асыруды ұйымдастырады. Жұмыс жоспарын, бағдарламалар мен жұмыс жоспарларын бекітеді. Бекітілген учаскедегі балаларды жалпыға міндетті оқытумен қамтамасыз ету заңына сәйкес жалпыға міндетті оқытумен қамтамасыз етеді. Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік және материалдық-техникалық базасын ұйымдастырады және жетілдіреді. Оқу-тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады және жетілдіреді. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың дамуын қамтамасыз етеді.

Педагогикалық ұйымдар, әдістемелік бірлестіктер, балалар ұйымдары қызметіне ықпал етеді. Білім беру құқығына берілген лицензиясына сәйкес оқушылар, тәрбиеленушілер контингентін қалыптастырады, оқушылар мен тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етеді. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың арасынан шыққан тәрбиеленушілердің заңды құқығы мен мүдделерін (жеке, мүліктік, тұрғын үй, еңбек және басқа да) қорғайды, олардың туысқандық байланысын қолдай үшін оларға жағдай жасау бойынша шаралар қабылдайды.

Нормативтік талаптарға сәйкес есеп жүргізіп, оқу-материалдық базаның сақталуын және толықтырылуын қамтамасыз етеді, ішкі еңбек тәртібі ережесін, санитариялық-гигиеналық режимді, еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігін сақтау үшін жауап береді.

Педагог кадрларды және қосымша қызметшілерді іріктеуді және жұмысқа тартуды жүзеге асырады, басқару құрылымын, қызметкерлердің штаттық кестесін, лауазымдық нұсқаулығын бекітеді, олардың кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасайды. Педагогикалық кеңесті басқарады. Белгіленген тәртіп бойынша қызметкерлерді аттестаттауға дайындауға қатысады. Қызмет барысында айрықша көзге түскен оқытушылар мен білім беру ұйымдарының қызметкерлерін өзінің құзыретіне қарай марапаттауға және көтермелеуге ұсынады және өз құзыретінің шегінде жаза қолданады.

Жұртшылықпен, ата-аналармен (немесе оларды алмастырушы адамдармен) байланысты жүзеге асырады. Мемлекеттік және басқа да ұйымдарда білім беру ұйымының атынан өкілдік етеді, қажетті есеп құжаттарын дайындау мен ұсынуды қамтамасыз етеді. Компьютерлік сауаттылықты, ақпараттық-коммуникациялық құзіреттілікті меңгерген.

«Бөкей ордасы ауданының білім беру бөлімі» ММ төмендегі азаматтық  қызметшінің бос лауазымын иеленуге ашық конкурс жариялайды:

Іс-қағаз жүргізушісі -1 бірлік;

Біліктіліктілігне қойылатын талаптар: жоғары немесе  арнаулы орта білім.

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, іс-құжаттарын жүргіу тәртібі туралы ереже, Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы Заңы.

Лауазымдық міндеттері : Мекемеге келген телефонограммалар, факстер қабылдайды және жөнелтеді. Мекеменің кіріс және шығыс құжаттарын тіркеу, қызметкерлерге уақытылы тарату, орындалуын қадағалау. Жеке және заңды тұлғалардан келген арыз-шағымдармен жұмыс, жылдық, тоқсандық есептерін тапсыру. Электронды құжаттар айналымының бірыңғай жүйесі (Лотус бағдарламасы) құжаттарымен жұмыстану. Мекеме бұйрықтарын жазу және тиісті білім мекемелеріне уақытылы жеткізу. Аудандық мұрағаттар бөліміне номенклатураға сай құжаттар тапсыру.

Конкурсқа қатысуға қажетті құжаттар тізімі:

-конкурстық комиссия төрағасы атына қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысу туралы өтініш;

-жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

-толтырылған кадрларды есепке алу жөніндегі жеке парақ (нақты тұратын мекен-жайы мен байланыс телефондары көрсетілген);

-лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

-еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі;

-алдын ала медициналық куәландырудан өткені туралы құжат.

Қажетті құжаттар хабарландыру жарияланған сәттен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде мына мекен-жайларға тапсырылуы тиіс:

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, №27 үй, Бөкей ордасы ауданы білім беру бөлімінің қабылдау бөлмесі. Тел.: 87114040012, эл. мекен-жай: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..