«Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты» ММ: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21240, электрондық мекен-жайы Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік  лауазымдарына орналасуға ЖАЛПЫ КОНКУРС жариялайды:

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

Е-3 санаты санаты үшін:

Жоғары білім.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе B-5, C-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;

4) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жарым жылдан кем емес;*

5) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

6) ғылыми дәрежесінің болуы.*

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

 

Е-R-4 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, осы санаттағы нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін  Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы» кодексі, азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді, азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер енгізуді, қалпына келтіруді, жоюды ұйымдастыру ережесін бекіту туралы білу.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

 

Е-G-3 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын,,  «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу. осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді қамтиды.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Е-G-4 санаты санаты үшін:

Жоғары немесе ортадан кейінгі білім не орта техникалық немесе кәсіптік білім.

Жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын,,  «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу. осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді қамтиды.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық жалақылары

Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

Е-3

102 524 теңгеден

138 366 теңгеге дейін

Е-R-4

77 518 теңгеден

105 025 теңгеге дейін

Е-G-3

69 956 теңгеден

93 275 теңгеге дейін

Е-G-4

62 515 теңгеден

84 186 теңгеге дейін

 

1. Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратының құжаттарды қамтамасыз ету және қаржы-шаруашылық бөлімінің басшысы, Е-3 санаты (индексі 01-05-01).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысын жоспарлау және бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Аудан әкімі аппаратында құжаттар айналымын, электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінің жұмысын ұйымдастыру. Азаматтардан түскен ауызша және жазбаша арыздарды тіркеу, қаралу тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету, азаматтарды қабылдауларды ұйымдастыру. Аудандық мұрағатпен бірлесіп аудан әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау, қызметкерлердің аяқталған іс қағаздарын сақтауға қабылдап алу және одан әрі мұрағатқа тапсыру үшін материалдарды әзірлеуді ұйымдастыру. Мемлекеттік сатып алу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Аудандық бөлімдерге, ауылдық округ әкімдері аппараттарына методикалық жұмыс пен практикалық көмек жасау. Аудан әкімі аппаратының  қаржы-шаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру.

 

2.Бөкей ордасы ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы(азаматтық хал актілерін тіркеу жөніндегі) Е-R-4 санаты (индексі № 04-02-03)

Функционалдық міндеттері: Мемлекеттік стандартқа сәйкес қызмет көрсету, азаматтық хал актілерін жазбасының ақпараттық жүйесін жүргізу, азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы ақпараттық қызметтер көрсету, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыру, жұмыс бойынша есептерді уақытында тапсыру және жауап беру.

Мамандығы бойынша талаптар: құқық: заңтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: мемлекеттік және жергілікті басқару.

 

3. Орда ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты (индексі  №15-02-01).

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президенті мен Үкіметінің Заңдарының, нормативтік-құқықтық актілерінің, облыс, аудан әкімдерінің, басқа да жоғарғы органдар шешімдері мен өкімдерінің орындалуын бақылау.   Ауылдық округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерін дайындау.  Ауылдық округ әкімі  аппаратының  қаржы - шаруашылық жұмыстарымен айналысу. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын ұйымдастыру. Басқаруына берілген аудандық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес занды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз мүлікті жалға (жалдауға) беруді ұйымдастыру және берілген коммуналдық мүліктін сақталуын қамтамасыз ету. Нотариалдық әрекеттерді және кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу.

 

4. Сайқын ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, (негізгі қызметкердің бала күтіміне қатысты демалыста болу уақытында) Е-G-4 санаты  (индексі 16-03-02)

Мамандығы бойынша: әлеуметтік ғылымдар және бизнес, гуманитарлық ғылымдар, ветеринария, құқық, жаратылыс ғылымдары, білім, техникалық ғылымдар және технология, ауыл шаруашылығы;

Функционалдық міндеттері:  Бюджетке тұрғындардан түсетін салықтардың және басқа да міндетті төлемдердің уақтылы жиналуын ұйымдастыру.  Ауылдық округ бойынша тұрғындардың және жеке кәсіпкерлердің, қожалықтардың статистикалық есебін жүргізеді, статистикалық есепті құзырлы органға тапсырады. Шаруашылық кітаптар бойынша есепке алуды жүзеге асырады. Тұрғындарға анықтамалар табыс етеді.

 

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар (Болашақ бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

1)   осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2)   3х4 үлгідегі суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3)   бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;
Егер де азамат еңбек етпеген болса және конкурс жарияланып отырған бос лауазымға еңбек өтілі талап етілмесе, еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін тапсыру талап етілмейді.

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап 7 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға  қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекен-жайына электронды түрде құжаттарды тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық түрде электронды пошта арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күннен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелеуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны:

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар кандидаттарды әңгімелесуге жіберу жөнінде хабардар ету күнінен бастап  3 жұмыс күні ішінде әңгімелесуден Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін комиссия отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасудың кейбір мәселелері туралы» бұйрығының 1 қосымшасымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына конкурс өткізу қағидалары (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 30 желтоқсандағы №12639 тіркелген) негізінде жүргізіледі.

 

25.10.2016

«Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты» ММ: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы,  Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21240, электрондық мекен-жайы Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. Бөкей ордасы ауданының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына бос орындарына орналасуға

ІШКІ КОНКУРС жариялайды.

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

 

Е-R-4 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, осы санаттағы нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін  Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы» кодексі, азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді, азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер енгізуді, қалпына келтіруді, жоюды ұйымдастыру ережесін бекіту туралы білу.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

 

Е-G-3 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын,,  «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу. осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді қамтиды.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық жалақылары

Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

Е-R-4

77 518 теңгеден

105 025 теңгеге дейін

Е-G-3

69 956 теңгеден

93 275 теңгеге дейін

 

1. Бөкей ордасы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бас маманы, Е-R-4 санаты (индексі № 07-02-02)

Функционалдық міндеттері: Кедей отбасыларына көрсетілетін материалдық көмек, қоғамдық жұмыстарға, жастар практикасына жіберу. Тұрғын үй көмегін тағайындау және оның базасын толықтыру. Бөлім жұмыстары бойынша жоғарғы органдарға есептер мен мәліметтер дайындау. Ақпараттық, статистикалық есептің бірыңғай базасын компьютерге енгізу, анализ жасау. Бөлім қызметкерлерінің жеке істерін жүргізу, кадрмен жұмыс жасау.

Мамандығы бойынша талаптар: әлеуметтік ғылымдар және бизнес, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, гуманитарлық ғылымдар, ветеринария, құқық, жаратылыс ғылымдары, білім, техникалық ғылымдар және технология, ауыл шаруашылығы;

 

2.Мұратсай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты  (индексі 14-02-02).

Функционалдық міндеттері:  Бюджетке  тұрғындардан түсетін салықтардың және басқа да міндетті  төлемдердің уақытылы жиналуын ұйымдастыру. Әскер қатарына шақырылғандардың  және  алғаш  есепке алынған  әскери міндеттілердің есептерін жүргізу. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек, балалары 18 ге толмаған отбасылырға балалар жәрдемақысының, тұрғын үй жәрдемақысының құжатарын қабылдау, тапсыру. Жұмыссыздардың есебін жүргізу, тиісті орынға есебін беру. Ақылы қоғамдық жұмыстарға тартылған адамдардың құжаттарын рәсімдеу, есебін беру, жұмыстарын қадағалау. Жиындардың материалдарын дайындау және олардың уақытында өтуін қамтамасыз жасау, хаттамалар тұрғызу.  Мемлекеттік қызмет көрсету жұмыстарын ұйымдастыру. Округ  аумағындағы жеке және шаруа қожалықтарының мал басы есебін алуды жүргізу, есебін беру.

 

3. Ұялы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты (индексі
№15-02-01).

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президентi мен Үкiметiнiң Заңдарының, нормативтiк-құқықтық актiлерiнiң, облыс, аудан әкiмдерiнiң, басқа да жоғарғы органдардың шешiмдерi мен өкiмдерiнiң және азаматтардан түскен ауызша және жазбаша арыздардың орындалуын бақылау. Ауылдың әлеуметтiк мiндеттерiн шешуге атсалысу, қоғамдық-саяси шараларды ұйымдастырып және өткiзілуін, тұрғындар арасындағы тәрбиелiк жұмысын және кіріс-шығыс есеп жұмыстарының жүргізілуін қадағалау. Ауылдық округі әкімінің нормативтік-құқықтық актілерін дайындау. Нотариалдық әрекеттердiң тізілімін жүргізу. Әлеуметтік қызметкерлердің жұмыстарын қадағалау. Мекеменің мемлекеттік және техникалық қызметшілерінің қадрлық құрамы, қызметі жөнінде іс-қағаздар жүргізу және бұл жөнінде тиісті органдарға белгіленген үлгіде шұғыл есептер беру.

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1.Қағиданың 2 қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2.Тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап 3 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізілетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Ішкі конкурсқа қатысуға құжаттарды электрондық пошта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін отырысқа байқаушылар шақырылады.

Мемлекеттік орган басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар («Болашақ» бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны: Ішкі конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары (бұдан әрі-Қағида) негізінде жүргізіледі (Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 19 мамырдағы № 104 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен қоса).

 

20.10.2016

1. Бөкей ордасы ауданының жер қатынастары бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтіміне қатысты демалыста болу уақытында), E-R-4 санаты (индексі №06-02-01), бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға оң қорытынды алған кандидат:

Қабденов Тілеужан Муратұлы

 

2. Бөкей ордасы ауданының экономика және қаржы бөлімінің бас маманы» E-R-4 санаты, индексі (№ 05-03-05), бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға оң қорытынды алған кандидат:

Едилбаева Динара Жасулановна

 

Негіздеме: Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында бос мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымдарға орналасуға кандидаттарды iрiктеудi жүзеге асыру жөніндегі бiрыңғай конкурстық комиссияның қорытынды  мәжілісінің №32 хаттамасы

19.10.2016 ж.

17.10.2016 ж.

2016 жылғы 18 қазан аудан әкімі аппаратының ғимаратында өтетін Бөкей ордасы ауданының бюджетінен қаржыландырылатын атқарушы органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына бос орындарына орналасуға ішкі конкурстың әңгімелесу кезеңіне жіберілгендер тізімі.

Бөкей ордасы ауданының жер қатынастары бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтіміне қатысты демалыста болу уақытында), E-4 санаты  лауазым индексі №06-02-01 бірлік «Б» корпусы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымы:

1. Қабденов Тілеужан Муратұлы

Бөкей ордасы ауданының экономика және қаржы бөлімінің бас маманы, E-4 санаты, лауазым индиксі №05-03-05, 1 бірлік «Б» корпусы бос мемлекеттік әкімшілік лауазымы:

1. Едилбаева Динара Жасулановна

Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21230, электрондық адресі: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік  лауазымдарына орналасуға ЖАЛПЫ КОНКУРС жариялайды:

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

E-R-4 санаты санаты үшін:

Жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Кәсіби біліктілігіне қойылатын талаптар: Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық жалақылары

Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

E-R-4

77 518 теңгеден

105025 теңгеге дейін

 

1.  Бөкей ордасы ауданының жер қатынастары бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтіміне қатысты демалыста болу уақытында) E-R-4 санаты,   (индексі №06-02-01).

Мамандықтары бойынша: ауыл  шаруашылық ғылымдары: агрономия, қызмет: жерге орналастыру, кадастр.

Функционалдық міндеттері: Бөлімнің іс-құжаттарын, хабарламалық жұмыстарын жүргізу, өз қызметінің негізгі бағыттарына сәйкес келетін белгіленген үлгідегі есептер беру. Жоғарғы органдарға және аудан әкім аппаратына және басқа тиісті органдарға белгіленген үлгіде шұғыл есептер беру. Шаруа қожалықтардың жер жөніндегі мәселелерімен айналасу.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан, жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

2. «Бөкей ордасы ауданының экономика және қаржы бөлімінің бас маманы» E-R-4 санаты, индексі (№ 05-03-05)

Мамандықтары бойынша: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: экономика, есеп және аудит, қаржы.

Функционалдық міндеттері: Аудандық «Өңірлерді дамыту»  бағдарламасын жасақтау, және оның қаржысын округ аралықтарына бөліп, ай сайын есебін жүргізіп, орындалуын қадағалау. Ауылдық елді-мекендер саласының мамандарының әлеуметтік қолдау шараларын іске асыру,бюджеттік кредиттер беру, ауылдық жерлерге келген әлеуметтік сала мамандарына берілетін біржолғы көтерме жәрдемақыны төлеу үшін құжаттарын жинақтау,қызметін үйлестіру. Несие және көтермеақының есебін ай сайын жүргізіп басқармаға тапсыру. Мемлекеттік қызмет көрсету есебінің жұмысын ай сайын жүргізу. Ауылдық елді-мекендерге әлеуметтік және агроөнеркәсіптік кешен саласындағы бос жұмыс орындары туралы мәліметті ай сайын жинақтау. Аудандық ағымдағы бюджет қаражаттарының (күрделі жөндеуге, материалдық-техникалық базаны нығайтуға және т.б.) бағытталуы туралы мәліметтің ай сайынғы есебін жүргізу. Әлеуметтік - экономикалық даму паспортын және халық санының мәліметін  ай сайын жинақтау. Даму  трансферті бойынша бюджетінің орындалуына ай сайын ақпарат әзірлеу. Облыстық және аудандық жоғарғы органдарға бюджет жөнінде есеп беру.

Мемлекеттік органның штат кестесінде осы лауазым төменгі болғандықтан, жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар (Болашақ бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1)   осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;

2)   3х4 үлгідегі суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған сауалнама;

3)   бiлiмi туралы құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған көшiрмесi;
Егер де азамат еңбек етпеген болса және конкурс жарияланып отырған бос лауазымға еңбек өтілі талап етілмесе, еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелерін тапсыру талап етілмейді.

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2010 жылы 21 желтоқсанда № 6697 болып тіркелген) нысандағы денсаулығы туралы анықтама;

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификат (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы қолданыстағы қорытынды (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

3), 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі. Бұл ретте, персоналды басқару қызмет (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Жалпы конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап 7 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға  қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық пошта мекен-жайына электронды түрде құжаттарды тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электрондық түрде электронды пошта арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күннен кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелеуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны:

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар кандидаттарды әңгімелесуге жіберу жөнінде хабардар ету күнінен бастап  3 жұмыс күні ішінде әңгімелесуден Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін комиссия отырысына байқаушылар мен сарапшылар шақырылады.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызмет iстерi министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасудың кейбір мәселелері туралы» бұйрығының 1 қосымшасымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына конкурс өткізу қағидалары (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2015 жылғы 30 желтоқсандағы №12639 тіркелген) негізінде жүргізіледі.

 

06.10.2016

«Бөкей ордасы ауданы әкімі аппараты» ММ: 090200, БҚО, Бөкей ордасы ауданы, Сайқын ауылы, Т.Жароков көшесі, 31 үй, 3 қабат, 28 кабинет, анықтама үшін телефондар: 8-(71140) 21130, 21190, факс 8-(71140) 21240, электрондық мекен-жайы Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бос мемлекеттік әкімшілік лауазымға орналасуға барлық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері арасындағы ІШКІ КОНКУРС жариялайды.

 

Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:

Е-3 санаты санаты үшін:

Жоғары білім.

Жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе B-5, C-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;

4) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін білуі тиіс. Осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік.

 

Е-R-4 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын, осы санаттағы нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін  Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, «Қазақстан-2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы» кодексі, азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеуді, азаматтық хал актілері жазбаларына өзгерістер енгізуді, қалпына келтіруді, жоюды ұйымдастыру ережесін бекіту туралы білу.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік

 

Е-G-3 санаты санаты үшін:

Жоғары білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

Жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

Тиісті санат үшін мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасуға кандидаттардың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері Министрінің 2015 жылғы
29 желтоқсандағы №12 бұйрығымен бекітілген тестілеу бағдарламасына сәйкес ҚР заңдарын,,  «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты стратегиясын, нақты лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу. осы санаттағы лауазымдар бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді қамтиды.

Мынадай құзыреттердің бар болуы: Бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 

Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық жалақылары

Санаты

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

Е-3

102 524 теңгеден

138 366 теңгеге дейін

Е-R-4

77 518 теңгеден

105 025 теңгеге дейін

Е-G-3

69 956 теңгеден

93 275 теңгеге дейін

 

1. Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратының құжаттарды қамтамасыз ету және қаржы-шаруашылық бөлімінің басшысы, Е-3 санаты (индексі 01-05-01).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысын жоспарлау және бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Аудан әкімі аппаратында құжаттар айналымын, электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінің жұмысын ұйымдастыру. Азаматтардан түскен ауызша және жазбаша арыздарды тіркеу, қаралу тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету, азаматтарды қабылдауларды ұйымдастыру. Аудандық мұрағатпен бірлесіп аудан әкімі аппаратының істер номенклатурасын жасақтау, қызметкерлердің аяқталған іс қағаздарын сақтауға қабылдап алу және одан әрі мұрағатқа тапсыру үшін материалдарды әзірлеуді ұйымдастыру. Мемлекеттік сатып алу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру. Аудандық бөлімдерге, ауылдық округ әкімдері аппараттарына методикалық жұмыс пен практикалық көмек жасау. Аудан әкімі аппаратының  қаржы-шаруашылық жұмыстарын ұйымдастыру.

 

2.Бөкей ордасы ауданының мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы(азаматтық хал актілерін тіркеу жөніндегі) Е-R-4 санаты (индексі № 04-02-03)

Функционалдық міндеттері: Мемлекеттік стандартқа сәйкес қызмет көрсету, азаматтық хал актілерін жазбасының ақпараттық жүйесін жүргізу, азаматтық хал актілерін мемлекеттік тіркеу туралы ақпараттық қызметтер көрсету, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша іс жүргізуді жүзеге асыру, жұмыс бойынша есептерді уақытында тапсыру және жауап беру.

Мамандығы бойынша талаптар: құқық: заңтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі; әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес: мемлекеттік және жергілікті басқару.

 

3. Орда ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, Е-G-3 санаты (индексі  №15-02-01).

Функционалдық міндеттері:  ҚР Президенті мен Үкіметінің Заңдарының, нормативтік-құқықтық актілерінің, облыс, аудан әкімдерінің, басқа да жоғарғы органдар шешімдері мен өкімдерінің орындалуын бақылау.   Ауылдық округ әкімінің нормативтік-құқықтық актілерін дайындау.  Ауылдық округ әкімі  аппаратының  қаржы - шаруашылық жұмыстарымен айналысу. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын ұйымдастыру. Басқаруына берілген аудандық коммуналдық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес занды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз мүлікті жалға (жалдауға) беруді ұйымдастыру және берілген коммуналдық мүліктін сақталуын қамтамасыз ету. Нотариалдық әрекеттерді және кәсіпқой емес медиаторлардың тізілімін жүргізу.

Ішкі конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1.Қағиданың 2 қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2.Тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық емес пакетін ұсыну конкурс комиссиясының оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби шеберлігіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрижелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі:

Ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап 3 жұмыс күн ішінде ұсынылуы керек. Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізілетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, пошта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Ішкі конкурсқа қатысуға құжаттарды электрондық пошта арқылы берген азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен әділдігін қамтамасыз ету үшін отырысқа байқаушылар шақырылады.

Мемлекеттік орган басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Білімі туралы құжаттарды шетелдік білім беру ұйымдарында алған азаматтар («Болашақ» бағдарламасының түлектерінен басқа) білімі туралы құжаттарын тану немесе нострификациялау рәсімінен өтуі тиіс.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының шешіміне шағымдана алады.

Әңгімелесу жүргізу уақыты мен орны: Ішкі конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны кандидаттарды әңгімелесуге жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде конкурс жариялаған Бөкей ордасы ауданы әкімінің аппаратында өтеді.

Конкурс Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 12 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидалары (бұдан әрі-Қағида) негізінде жүргізіледі (Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері министрінің 2016 жылғы 19 мамырдағы № 104 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен қоса).

 

30.09.2016

1. Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратының  құқықтық мәселелер жөніндегі бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтіміне қатысты демалыста болу уақытында), E-4 санаты (индексі №01-04-03), бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға оң қорытынды алған кандидат:

Бисекенов Нурфат Нурбулатович

2. Сайқын ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, Е-G-4 санаты (индексі 16-03-01), бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға оң қорытынды алған кандидат:

Бисембаев Мереке Нурлыбаевич

Негіздеме: Бөкей ордасы ауданы әкімі аппаратында бос мемлекеттiк әкiмшiлiк лауазымдарға орналасуға кандидаттарды iрiктеудi жүзеге асыру жөніндегі бiрыңғай конкурстық комиссияның қорытынды  мәжілісінің №27 хаттамасы

27.09.2016 ж.